قابل توجه همه ..... بخونیددد


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

توجه توجه توجه 

اینقدر از آدمایی که تو وبلاگاشون مینویسند کپی برداری ممنونم بدم میاد 

بعد خودشون میرن پستاشونو از وبلاگ های دیگه کپی میکنن واقعا براشون متاسفم 

واسه همه ی کسانی که اینکارارو میکنن 

من امروز میخواد یه چیزایی بهتون بگم 

اینکه کپی برداری مجاز 

نطر هم فراموش نکنید 

فقط نظر تنلیغاتی ندید 

که از این به بعد تایید نمیکنم 

ادم شوخ و با جمبه ای هستم و از اینجور آدما خوشم میاد 

دوستان گل و گل و مهربون و....

من برای شما هر روز آپ میکنم ولی شما هم قول بدید نظر بدید

منم قول میدم کارمو خوب انجام بدم 

و شما رو رازی نگه دارم 

تقدیم به همه ی کسایی که وبلگمو دوست دارن و براش نظر میدن ممنونم

 

 

 



دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 | 13:45 | سارا جون |

Sara